ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

Affichage des articles dont le libellé est ΕΛΛΕΙΜΜΑ-ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ. Afficher tous les articles
Affichage des articles dont le libellé est ΕΛΛΕΙΜΜΑ-ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ. Afficher tous les articles

lundi 30 avril 2012

Οι περισσότερες χώρες της Ευρωζώνης, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, παραβιάζουν τα κριτήρια δημοσιονομικής πειθαρχίας

Έξω η Ευρωζώνη από το... ευρώ!

Σκάει στα γέλια για τη φαιδρότητα των Ευρωπαίων ή γίνεται έξω φρενών εναντίον τους για την προκλητικά εχθρική στάση τους κατά της Ελλάδας, όποιος τύχει να ρίξει μια ματιά στα συνολικά στοιχεία του ελλείμματος και του χρέους των κρατών της Ευρωζώνης και της ΕΕ για το έτος 2011, που δημοσιοποίησε η ευρωπαϊκή στατιστική υπηρεσία, η Γιούροστατ, την περασμένη εβδομάδα. Υποτίθεται ότι οι Ελληνες υφίστανται όλη αυτή τη λεηλασία των εισοδημάτων τους, την τραγική υποβάθμιση του βιοτικού τους επιπέδου και τον ατιμωτικό εξευτελισμό της υπαγωγής της χώρας μας σε καθεστώς ξένης επικυριαρχίας και εθνικής υποτέλειας, επειδή η Ελλάδα δεν πληροί τα κριτήρια δημοσιονομικής πειθαρχίας της ΕΕ. Εχει δηλαδή έλλειμμα μεγαλύτερο του 3% του ΑΕΠ της και δημόσιο χρέος υψηλότερο του 60% του ΑΕΠ, όπως ορίζουν τα περιβόητα κριτήρια του Μάαστριχτ. Οπως είναι λογικό, ο ανενημέρωτος Ελληνας υποθέτει ότι σχεδόν μόνο εμείς παραβιάζουμε αυτούς τους δείκτες, άντε και οι Ιρλανδοί και οι Πορτογάλοι, που έχουν κι αυτοί υπαχθεί σε ταπεινωτικό καθεστώς Μνημονίου. Λάθος! Μεγάλο λάθος! Βάσει των επίσημων στοιχείων της Γιούροστατ για το 2011 και λαμβάνοντας υπόψη τον μέσο όρο του ελλείμματος και τον μέσο όρο του δημόσιου χρέους των 17 χωρών - μελών της, θα έπρεπε να αποβληθεί από το ευρώ ολόκληρη η... Ευρωζώνη!!!