ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΛΑΪΚΟΣ
Η Δήμητρα, η Λαμπρινή και ο Κώστας είναι τρεις νέοι άνθρωποι που, ανεξάρτητα από τις σπουδές και τον πρότερο επαγγελματικό τους βίο, επέλεξαν να ασχοληθούν με τον τουρισμό. Αναπλιώτες όλοι τους, όπως λέγονται οι κάτοικοι της πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδας, είτε επέστρεψαν είτε απλώς είδαν κάποια στιγμή τον τόπο τους αλλιώς. Οραματίστηκαν πώς θα ήθελαν να είναι η πόλη όπου θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους, αλλά και η εικόνα που αξίζει να γνωρίζουν οι επισκέπτες της, και επιδόθηκαν στο έργο. Ενα μπουτίκ ξενοδοχείο με αυθεντικά έργα τέχνης και υποδειγματικό πρωινό, ένα ζαχαροπλαστείο με τις πιο εκλεκτές σοκολάτες και ένα εναλλακτικό καφέ με βιβλιοθήκη, που κάθε καλοκαίρι διοργανώνει ένα μικρό φεστιβάλ με μεγάλα ονόματα (!), είναι μονάχα η δική τους συμβολή -και των φίλων, συγγενών και συνεργατών τους ασφαλώς- στην αναγέννηση του Ναυπλίου. Γιατί αυτοί δεν είναι οι μόνοι Αναπλιώτες που αφουγκράστηκαν τις δυνατότητες της διαχρονικά όμορφης και ελκυστικής αργολικής πρωτεύουσας. Υπάρχει μια ολόκληρη γενιά νέων επιχειρηματιών, που ολοένα και μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια της κρίσης, και οι οποίοι έχουν βαλθεί να κάνουν την ιστορική Παλιά Πόλη του Ναυπλίου αγνώριστη. Και το σημαντικότερο, χωρίς να επαναπαύονται στο γεγονός ότι ούτως ή άλλως το Ναύπλιο αποτελεί πόλο έλξης για χιλιάδες τουρίστες, και πρωτίστως Αθηναίους, που το επιλέγουν για μια κοντινή απόδραση, μιάμιση ώρα μακριά από το κλεινόν άστυ.