Ας μας τα έλεγε αυτά ο Ν.Παπανδρέου όταν ήταν προθυπουργός ο αδερφός του....τώρα είναι ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!
Οι οικονομολόγοι ή καλύτερα η έλλειψη οικονομολόγων με επάρκεια ευθύνεται για την κατάρρευση της οικονομίας της χώρας. Το υποστηρίζει ο Νίκος Παπανδρέου σε άρθρο του με τίτλο «η τρόικα στέλνει οικονομολόγους, εμείς απαντάμε με δικηγόρους», στην «Οικονομική Επιθεώρηση» του Μαΐου.
Ο Νίκος Παπανδρέου υποστήριξε για τα κυβερνητικά στελέχη που επέλεξε ο Γιώργος: «δεν υπήρξαν οι άνθρωποι εκείνοι που θα μπορούν να απαντούν με στοιχεία και να αντιπαρατίθενται, όταν προκύπτει η ανάγκη, προς τις ξένες ομάδες οικονομολόγων από το ΔΝΤ και την Ευρώπη, που μας ``επισκέπτονται''», ενώ διερωτήθηκε «γιατί άραγε να μη διαθέτουν και τα δικά μας υπουργεία Έλληνες οικονομολόγους από το ΔΝΤ;
Οι οικονομολόγοι ή καλύτερα η έλλειψη οικονομολόγων με επάρκεια ευθύνεται για την κατάρρευση της οικονομίας της χώρας. Το υποστηρίζει ο Νίκος Παπανδρέου σε άρθρο του με τίτλο «η τρόικα στέλνει οικονομολόγους, εμείς απαντάμε με δικηγόρους», στην «Οικονομική Επιθεώρηση» του Μαΐου.
Ο Νίκος Παπανδρέου υποστήριξε για τα κυβερνητικά στελέχη που επέλεξε ο Γιώργος: «δεν υπήρξαν οι άνθρωποι εκείνοι που θα μπορούν να απαντούν με στοιχεία και να αντιπαρατίθενται, όταν προκύπτει η ανάγκη, προς τις ξένες ομάδες οικονομολόγων από το ΔΝΤ και την Ευρώπη, που μας ``επισκέπτονται''», ενώ διερωτήθηκε «γιατί άραγε να μη διαθέτουν και τα δικά μας υπουργεία Έλληνες οικονομολόγους από το ΔΝΤ;