Η Καθημερινή
Στο μέλλον, ενδέχεται οι Ολυμπιακοί του Τόκιο να χαρακτηριστούν τιμητικά οι πρώτοι στους οποίους ο λόγος των γυναικών αξίωσε να ακουστεί με προσοχή από την αρρενοκρατούμενη ΔΟΕ. Ο,τι έγινε, σαν παρακολούθημα του κινήματος ΜeΤoo, έγινε αυθόρμητα, ανοργάνωτα και χωρίς βλέψεις γενίκευσης. Οι Νορβηγίδες και οι Γερμανίδες αθλήτριες που λίγο πριν από τους Αγώνες φώναξαν στοπ, μπάστα, φτάνει, φώναξαν βέβαια για λογαριασμό όλων των γυναικών. Πρέπει, όμως, να περιμένουμε τις επόμενες και μεθεπόμενες διεθνείς διοργανώσεις για να δούμε αν τις διαμαρτυρίες τους θα τις συνυπογράψουν Αμερικανίδες, Γαλλίδες, Ελληνίδες κ.ά.