Ιάσονας Ιάσονος
Ένα πολύ σημαντικό οδικό έργο υποδομής, με πολλαπλά οφέλη για την επαρχία Λεμεσού, αποτελεί η κατασκευή του νέου δρόμου, ο οποίος θα ενώνει τη Λεμεσό με τις ορεινές κοινότητες Τροόδους. Το συγκεκριμένο έργο όπως εκτιμάται όχι μόνο θα συμβάλει στην επίλυση του συγκοινωνιακού προβλήματος, αλλά θα συντελέσει καθοριστικά στην αναζωογόνηση των ημιορεινών και ορεινών κοινοτήτων της Λεμεσού.
Όπως δήλωσε στον «Φ» η εκτελεστικός μηχανικός του Τμήματος Δημοσίων Έργων, Ξένια Κλεόπα, στα πλαίσια προώθησης του έργου της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Λεμεσού – Σαΐττά, έχουν ήδη ετοιμαστεί από ιδιώτες συμβούλους-μελετητές τα κατασκευαστικά σχέδια και όλα τα απαραίτητα έγγραφα και θα προκηρυχθούν προσφορές μέσα στον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Κατά προτεραιότητα προωθείται ως πρώτη φάση η Α1 Φάση Πολεμίδια- Παλώδια, μήκους 3,7 χλμ έναντι προϋπολογιζόμενης δαπάνης €25 εκ. Η έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών για το συγκεκριμένο τμήμα θα γίνει αρχές του 2019.
Η κατασκευή του δρόμου που θα είναι τετραπλής κυκλοφορίας και μήκους 24 περίπου χιλιομέτρων, θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων καινοτομιών, ανισόπεδους κόμβους, γέφυρες και σήραγγες, ενώ το δε συνολικό κόστος θα ανέλθει στα 160 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς που έγιναν, η επιλεγείσα όδευση ακολουθεί τον υφιστάμενο δρόμο μέχρι την Άλασσα. Στη συνέχεια, από την περιοχή πριν τη γέφυρα Ζυγού, ακολουθεί νέα χάραξη ανατολικά του υφιστάμενου δρόμου, παρακάμπτοντας την Άλασσα, τη Λάνεια και την Τριμίκλινη και καταλήγει με τερματικό κόμβο στην περιοχή Σαϊττά. Oι εργασίες περιλαμβάνουν ακόμη την κατασκευή παρόδιων δρόμων, κατασκευή προσβάσεων και πλαγιοδρόμων -εξόδων και εισόδων και συνδετήριους δρόμους με τις κοινότητες της περιοχής, ενώ θα τοποθετηθεί μοντέρνος οδικός φωτισμός στους κόμβους.
Όπως εκτιμάται ο αυτοκινητόδρομος Λεμεσού – Σαΐττά θα αναβαθμίσει ριζικά το οδικό δίκτυο της επαρχίας και ιδιαίτερα των ορεινών περιοχών και θα συμβάλει καθοριστικά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, έχοντας υπόψη τα πολλά θανατηφόρα και άλλα σοβαρά τροχαία δυστυχήματα που έχουν σημειωθεί στον υφιστάμενο δρόμο.
Πηγή: Ο Φιλελεύθερος
Δημοσιεύτηκε στις 12/07/2018
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire