Δεν συμφώνησαν ούτε για το ντιμπέϊτ
Εκλογές
χωρίς τηλεοπτικές κόντρες των πολιτικών αρχηγών , αφού κατέληξε σε
αδιέξοδο η Διακομματική Επιτροπή τα ντιμπέιτ. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν τα βρήκαν
ούτε στα στοιχειώδη, ρίχνοντας την ευθύνη της αποτυχίας των
διαπραγματεύσεων το ένα κόμμα στο άλλο.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Τάσος Γιαννίτσης μετά τη συνεδρίαση, για τη Διακομματική Επιτροπή Εκλογών το θέμα των τηλεοπτικών αναμετρήσεων έληξε και είναι πλέον ευθύνη των κομμάτων να συμφωνήσουν επί αυτού.