
Ο εκφυλισμός του πολιτικού βίου και της δημοκρατίας στα κράτη - μέλη
της ΕΕ προοιωνίζεται κοινωνικό μεσαίωνα και ζοφερές εξελίξεις
Κοντεύει να προσλάβει διαστάσεις το φαινόμενο ως και πρωθυπουργοί
μικρών ευρωπαϊκών κρατών να παρατούν σύξυλη τη χώρα τους για να
εξασφαλίσουν μια χρυσοπληρωμένη θέση επιτρόπου στην Κομισιόν της ΕΕ!
Τουλάχιστον οι πρωθυπουργοί του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου
γίνονται πρόεδροι της Κομισιόν, αλλά ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας Γίρκι
Κάταϊνεν παράτησε την πρωθυπουργία της χώρας του για να γίνει απλός
επίτροπος! Ούτε στο... νυχάκι του Λουξεμβούργου δεν φτάνει η Φινλανδία!
Μετά από δέκα χρόνια ως αρχηγός του Συντηρητικού Κόμματος, μετά από
τέσσερα χρόνια θητείας ως υπουργός Οικονομικών και μετά από τρία χρόνια
πρωθυπουργός, θέλω να ζήσω μια «άλλη ζωή», ανακοίνωσε στους εμβρόντητους
Φινλανδούς ο μόλις 43χρονος Κάταϊνεν, λες και τον πήραν τα χρόνια! Εξω
φρενών έγινε ο ομοϊδεάτης του υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της
Φινλανδίας Αλεξάντερ Στουμπ, μόλις κατάλαβε ότι με την «άλλη ζωή» που
ήθελε να ζήσει ο Κάταϊνεν εννοούσε να του φάει τη θέση του Φινλανδού
επιτρόπου στην Κομισιόν, την οποία ο Στουμπ γλυκοκοίταζε και επιθυμούσε
σφόδρα! Τι να κάνει όμως και ο δυστυχής Στουμπ, υποχρεώθηκε να γυρίσει
στη Φινλανδία και να γίνει... πρωθυπουργός! Στο άψε - σβήσε οργάνωσε ένα
έκτακτο συνέδριο του Συντηρητικού Κόμματος, νίκησε δύο σαφώς
μεγαλύτερης πολιτικής αναγνωρισιμότητας εσωκομματικούς ανθυποψήφιους και
έγινε αρχηγός της φινλανδικής Δεξιάς. Λίγες μέρες αργότερα, την
περασμένη Δευτέρα 23 Ιουνίου συγκεκριμένα, ο Στουμπ πήρε και ψήφο
εμπιστοσύνης στη Βουλή με 98 ψήφους υπέρ έναντι 76 κατά και έτσι την
περασμένη Παρασκευή συμμετείχε στη σύνοδο κορυφής της ΕΕ ως πρωθυπουργός
της Φινλανδίας, όπου με την ψήφο του συνέβαλε στην εκλογή του τέως
πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου Ζαν - Κλοντ Γιούνκερ ως νέου προέδρου της
Κομισιόν! Αντε, και στα δικά του!