Η περιουσία της Εκκλησίας
Θα ξεσκεπαστεί επιτέλους η παράδοση της Εκκλησίας της Ελλάδας στην κατοχή ακίνητης περιουσίας; Η ερώτηση ταλανίζει πολλούς παρατηρητές, που επιθυμούν να μάθουν το μέγεθος της περιουσίας του μεγαλύτερου ιδιοκτήτη γης στη χώρα. Η Εκκλησία και το κράτος, που είναι αδιαχώριστα, έχουν ανακοινώσει τη δημιουργία μιας ανώνυμης εταιρείας, με 50% συμμετοχή αντίστοιχα, για την εμπορική εκμετάλλευση της ακίνητης ιδιοκτησίας της Εκκλησίας.
Η Εκκλησία της Ελλάδας, που συχνά κατηγορείται για τα φορολογικά της προνόμια, επιθυμεί να επιδείξει τη διαφάνειά της. Τα ακίνητά της θα τεθούν για 99 χρόνια στη διάθεση της νεοσύστατης εταιρείας, αλλά αποκλειστικά για ενοικίαση και όχι πώληση. Αλλωστε, η Εκκλησία είναι μέτοχος του 40% της Τράπεζας της Ελλάδος και αρκετών άλλων εταιρειών. Το εγχείρημα στοχεύει στην προώθηση της καλύτερης εκμετάλλευσης της ιδιοκτησίας. Η κυβέρνηση Σαμαρά μετράει αρκετές αποτυχίες στη διαδικασία ιδιωτικοποιήσεων. Οι επενδυτές αποσύρονται ο ένας μετά τον άλλο. Στο τέλος, η Εκκλησία ίσως αναγκαστεί να αφήσει την περιουσία της στο κράτος, ώστε να βοηθηθεί ο ελληνικός λαός, όπως έχει κάνει στο παρελθόν. Την ίδια στιγμή, το ΔΝΤ προειδοποιεί την Ε.Ε. πως πρέπει να διαγράψει μέρος του χρέους της Ελλάδας για να παραμείνει διαχειρίσιμο.
The Guardian
Το οικογενειακό σαλόνι
Πάντοτε οι οικογένειες κάθονταν στον καναπέ και συζητούσαν τις εξελίξεις των δημοφιλών σειρών. Η έλευση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, η εισβολή των συσκευών τηλεόρασης στα υπνοδωμάτια και, τελικά, η παντοκρατορία του Διαδικτύου έβαλε οριστικό τέλος στους οικογενειακούς καβγάδες σχετικά με το ποιος ήταν ο κύριος του τηλεχειριστηρίου. Η ζωή στο οικογενειακό σαλόνι, όμως, δεν τελείωσε. Η οικογένεια συγκεντρώνεται και πάλι γύρω από την τηλεόραση, μόνο που αυτή τη φορά κρατάει ανά χείρας υπολογιστές ταμπλέτες και έξυπνα κινητά. Η βρετανική οικογένεια δαπανά τέσσερις ώρες ημερησίως να παρακολουθεί τηλεόραση και το μέσο σπίτι έχει τρεις συσκευές με πρόσβαση στο Ιντερνετ. Μέσα από αυτές ενισχύθηκε η εμπειρία της τηλεόρασης, καθώς κάποιος παρακολουθεί έναν ποδοσφαιρικό αγώνα και σχολιάζει τα τεκταινόμενα σε κάποιο μπλογκ, ενώ οι νέοι συχνά παρακολουθούν τηλεόραση και ταυτόχρονα κάνουν αγορές στο Διαδίκτυο, ακούν μουσική ή βλέπουν ένα εντελώς διαφορετικό τηλεοπτικό πρόγραμμα. Ομως, η ανάγκη απόκτησης όλο και περισσότερων ψηφιακών μέσων επηρεάζει και τη μικροοικονομία των νοικοκυριών. Σήμερα, για μέσα τηλεπικοινωνίας ξοδεύουν το 5,3% του συνόλου των δαπανών τους.
Πηγή: Η Καθημερινή
Δημοσιεύτηκε στις 02/08/2013
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire