ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

mercredi 20 avril 2011

Χρονογράφημα - ΣΙΩΠΗ


Τελικά είμαστε λίγοι οι διαφορετικοί

Ασπασία Μπούμπαρη

Μοναδικές, ξεχωριστές όλες οι περιπτώσεις γύρω μου . Χαρακτήρες βαθιά πληγωμένοι που σε κάνουν να θυμώνεις. Κάποτε θύμωνα πολύ.  Τι μάταιο. Να θέλεις κατανόηση από ανθρώπους που δεν έχουν κατανοήσει οι ίδιοι τον εαυτό τους. Μετά λοιπόν ξέρεις πως δεν θα έπρεπε ούτε να θυμώνεις μα ούτε να τους λυπάσαι Παλεύεις με τα συναισθήματα σου. Τελικά είμαστε λίγοι οι διαφορετικοί. Πόσο απογοητευτικό είναι που μας ξεπερνάνε σε πλήθος. Μας κάνει να αισθανόμαστε περιθωριακοί. Τι ωραία να είσαι περιθωριακός, να μην τους μοιάζεις. Αυτοί θέλουν να είναι εκεί μέσα στις μάζες. Δεν έχεις παρά να βγεις εσύ έξω απ΄ αυτούς . Το να υποκρίνεσαι σε θλίβει, σε συντρίβει . Ας μην πάμε τόσο ενάντια στο μέσα μας, σε λίγο θ αναμορφωθούμε. Εμένα μου πήρε χρόνο για να γίνω αυτό που είμαι. Θέλω να είμαι περήφανος, να έχω αυτοεκτίμηση , να είμαι αυθεντικός, γιατί με βάζετε να σκύβω. Κάποτε έφαγα και ξύλο για να λέω αυτό που πιστεύω, γιατί μου κλείνετε το στόμα. Θα παραμείνω εκτός . Κρατήστε τις μάσκες μακριά από εμένα .  Απόλυτη   σιωπή μου , θα ξανακτίσω το τείχος μου , ασπίδα προστασίας. Μακριά από τους αξιολύπητους που δεν το ξέρουν πόσο αξιολύπητοι είναι και αρμενίζουν χαρούμενοι στην απέραντη άγνοια τους.


Ναι ο καθένας μας είναι ξεχωριστός. Κ εγώ είμαι ξεχωριστός γιατί δεν θέλω να φτύνω μέσα μου,γιατί αγαπώ ότι είναι αγνό αυθεντικό , γιατί δεν θα γίνω ποτέ κόλακας, στον κάθε βαθιά  πληγωμένο από βιώματα που δεν κατάφερε να αποβάλει  και τον τυραννούν. Γιατί  αν δεν βρεις την ισορροπία μέσα στην χαρακωμένη ανισόρροπη ψυχή σου,  μια ζωή θα ταλαντεύεσαι ταλαιπωρώντας  και τους γύρω σου, ζητώντας ακατάπαυστα  και απεγνωσμένα την επιβεβαίωση, χωρίς να βρίσκεις λύτρωση, σαν ανεκπλήρωτος έρωτας . Είμαι τόσο ελεύθερος γιατί είμαι εκτός. Κανείς δεν μπορεί να μου πάρει τις σκέψεις μου και ούτε να φυλακίσει τις ιδέες μου. Θα κυκλοφορούν αέρινες , αιχμηρά βέλη , όταν πρέπει , μυρωδάτο βάλσαμο όπου αρμόζει.
       
               

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire