ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

lundi 28 février 2011

Από την Θάτσερ στον Καντάφι...η μόδα

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ

Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Ρistols

ΤΗΣ ΡΟΥΛΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Το διαβάζω στον ξένο Τύπο και δεν πιστεύω στα µάτια µου. Για τα επόµενα χρόνια το fashion icon θα είναι, λέει, η Μάργκαρετ Θάτσερ, κι αυτό δεν το λέω εγώ. Το λέει η πάπισσα του πανκ Βίβιεν Γουέστγουντ, κολλητή του Μάλκοµ Μακ Λάρεν των Sex Ρistols, γνωστή και ως εφευρέτρια των ρούχων µε τους ψεύτικους κώλους. Εχω προβάρει κρυφά κάµποσα από δαύτα µέσα σε δοκιµαστήρια µεγάλων µαγαζιών αλλά πάντοτε έφτανα στο ταµείο µε κανά µπλουζάκι πόλο κι αυτό σε παλ χρώµατα. Σήµερα δεν θά ‘λεγα όχι στο φανελάκι µε τη φάτσα της Θάτσερ που βγήκε ήδη στις βιτρίνες. Αντίθετα θα απέρριπτα αβλεπεί την επιστροφή στα σακάκια µε βάτες και στα σκουλαρίκια µε κλιπ. Αρκετά έχει υποστεί ο λωβός του αυτιού µου από τους νικέλινους χαλκάδες µιας άλλης πανκ εποχής. Οσο η εβδοµηντάρα (κιόλας;) Βίβιεν Γουέστγουντ επιµένει να µας κάνει πλάκα µε τα φαγιούµ της αυστηρής δεκαετίας του ‘80, ρίχνω το κότσι για να δω το pop icon του κυνικού µέλλοντός µας. Αν δεν γυρίσουν στη µόδα οι µπέρτες και οι καµιζόλες του Καντάφι µε απλικαρισµένο πάνω τους τον χάρτη της Αφρικής σε πράσινο χρώµα, εγώ θα καθήσω να µου τρυπήσετε τη µύτη µε µια σακοράφα.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire