ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

dimanche 5 août 2012

Κύπρος - Παύλος Κοντίδης, μόλις ο δεύτερος Κύπριος ολυμπιονίκης από το...1896

Κοντίδης: «Εκπληρώθηκε ένα παιδικό μου όνειρο»

Κοντίδης: «Εκπληρώθηκε ένα  παιδικό μου όνειρο»

ΑΡΓΥΡΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥ, ΜΙΚΑΕΛΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

Γουέιμουθ. Ήταν γύρω στις 16:45 χθες όταν η Κύπριος εξασφάλιζε το πρώτο της ολυμπιακό μετάλλιο, στην ένατη συμμετοχή ως ανεξάρτητο κράτος σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Ο Παύλος Κοντίδης τερμάτισε τέταρτος στη 10η ιστιοδρομία και «κλείδωσε» το αργυρό μετάλλιο στα σκάφη τύπου Laser, ό,τι και να κάνει στην αυριανή κούρσα των μεταλλίων.

Είναι μόλις ο δεύτερος σύγχρονος Κύπριος ολυμπιονίκης, καθώς το 1896 ο Ιωάννης Φραγκούδης, με καταγωγή από τη Λεμεσό όπως και ο Κοντίδης, κέρδισε τρία (χρυσό, αργυρό, χάλκινο) ολυμπιακά μετάλλια στη σκοποβολή.
«Ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει. Είναι όμως η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με στήριξαν και πίστεψαν σε μένα και όλους τους συμπατριώτες μου», μας είπε ο Παύλος, συνεχίζοντας:
«Ήταν ένα παιδικό όνειρο, από τότε που άρχισα να κάνω ιστιοπλοΐα, αλλά και στόχος στο Γουέιμουθ. Πάντα πίστευα στο μετάλλιο, αν δεν το πιστέψεις δεν μπορείς να κερδίσεις μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Και τις δυνατότητες να έχεις, αν εσύ δεν πιστεύεις, τότε δεν μπορείς» ανέφερε και υπογράμμισε:
«Πάντα πήγαινα για μετάλλιο, σταμάτησα τις σπουδές και έγινα επαγγελματίας ιστιοπλόος, γι' αυτό δούλεψα σκληρά τα τελευταία χρόνια». Οι ρόζοι στα χέρια του καταμαρτυρούν τις αμέτρητες ώρες στη θάλασσα.
Καταλήγοντας, ο Παύλος είπε: «Υπολόγιζα ότι σήμερα (σ.σ. χθες) θα κλείδωνα το χάλκινο διότι έμπαινα με +20 από τον Σουηδό.
Με αυτό τον στόχο μπήκα, διότι παίζει μεγάλο ρόλο η τύχη στον στίβο που θα είναι η κούρσα μεταλλίων. Πλέον, είμαι πιο χαλαρός. Έφυγε ένα μεγάλο βάρος. Θα πάω να τρέξω όπως ξέρω, δεν έχω να χάσω τίποτα».


Πηγή: www.sentragoal.com.cy
Δημοσιεύτηκε στις 05/08/2012

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire