Θα είναι μήκους 23 χλμ
Ιάσονας Ιάσονος
Οριστικά και
χωρίς άλλα προσκόμματα προωθείται η κατασκευή του νέου δρόμου, ο οποίος θα
ενώνει τη Λεμεσό με τις ορεινές κοινότητες Τροόδους. Πρόκειται για πολύ
σημαντικό οδικό έργο, όπως εκτιμάται από τους άμεσα εμπλεκόμενους, το οποίο όχι
μόνο θα συμβάλει στην επίλυση του συγκοινωνιακού προβλήματος, εξυπηρετώντας
δεκάδες χιλιάδες πολίτες, αλλά θα συντελέσει καθοριστικά στην αναζωογόνηση των
ημιορεινών και ορεινών κοινοτήτων της Λεμεσού.
Χαρακτηρίζοντας
ως έργο υψίστης σημασίας την κατασκευή του δρόμου, o αναπληρωτής διευθυντής του Τμήματος Δημοσίων
Έργων Νίκος Ιακώβου επισημαίνει στον «Φ» ότι η υλοποίηση του συγκεκριμένου
έργου αποτελεί πλέον αμετάκλητη απόφαση και προς τούτο, όπως είπε, αυτή την
περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η εκπόνηση από Σύμβουλο Μελετητή της σχετικής μελέτης
και των κατασκευαστικών σχεδίων του όλου έργου τα οποία αναμένεται να είναι
έτοιμα αρχές του νέου χρόνου.
Παράλληλα προωθούνται οι απαραίτητες διαδικασίες προς τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε να εξασφαλισθεί κάθε δυνατή χρηματοδότηση του έργου από το Ταμείο Συνοχής.
H έναρξη ενός
μέρους της Α' Φάσης των κατασκευαστικών έργων, καλύπτοντας απόσταση δύο
χιλιομέτρων στην περιοχή των αναπτύξεων Παλώδιας θα αρχίσει τέλος του 2014.
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, ο νέος δρόμος θα ακολουθεί τον υφιστάμενο δρόμο μέχρι την Άλασσα. Στη συνέχεια θα ακολουθεί νέα χάραξη ανατολικά του υφισταμένου δρόμου, παρακάμπτοντας τις κοινότητες Άλασσας, Λάνιας και Τριμίκλινης και θα καταλήγει στην περιοχή του υδατοφράκτη Σαϊττά.
Το έργο θα γίνει σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση του έργου θα καλύπτει απόσταση 12 χιλιομέτρων, από το φράγμα Πολεμιδιών μέχρι την Άλασσα και η δεύτερη φάση μια απόσταση 11 χιλιομέτρων από την Άλασσα μέχρι την περιοχή Σαϊττά.
Η κατασκευή του δρόμου που θα είναι τετραπλής κυκλοφορίας (δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και κεντρική νησίδα), θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων καινοτομιών, έξι ανισόπεδους κόμβους, μία σήραγγα μήκους 800 μέτρων, τρεις κοιλαδογέφυρες, τέσσερις μικρές ορθογωνικές σήραγγες (cut & cover), πέντε υπόγειες διαβάσεις οχημάτων και έντεκα υπέργειες διαβάσεις οχημάτων. Tο συνολικό κόστος υπολογίζεται στα 150 εκατομμύρια ευρώ.
Ο δρόμος, όπως εκτιμάται από τις τοπικές Αρχές των κοινοτήτων της περιοχής Τροόδους, θα λειτουργήσει καταλυτικά στην αναβάθμιση του οδικού δικτύου στις ορεινές περιοχές, συμβάλλοντας παράλληλα στην ανάπτυξη των κοινοτήτων και στον περιορισμό της αστυφιλίας, καθώς επίσης και στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, έχοντας υπόψη τα πολλά θανατηφόρα και άλλα σοβαρά τροχαία δυστυχήματα που έχουν σημειωθεί στον υφιστάμενο δρόμο.
Πηγή: www.philenews.com
Δημοσιεύτηκε στις 30/11/2013
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire