Πολύ σκληρός για να πεθάνει

Ηττήθηκε
ο δικομματισμός; Ηττάται άραγε το ΠΑΣΟΚ όταν τα στελέχη τού πιο
ακραιφνούς πασοκικού λαϊκισμού εκλέγονται με άλλα ψηφοδέλτια; Οταν οι
πολιτικοί που μένουν προσκολλημένοι στο αντιευρωπαϊκό δόγμα του '80
αλλάζουν σημαία και σταυροδοτούνται αθρόα; Χάνει το ΠΑΣΟΚ όταν οι
αποφύσεις της Δεξιάς έχουν ως προμετωπίδα το «η Ελλάδα ανήκει στους
Ελληνες»; Συρρικνώνεται η Νέα Δημοκρατία όταν η εθνικιστική και
κρατικιστική της πτέρυγα καρπώνεται τις μούντζες της «άνω πλατείας»;
Το αξιακό σύστημα των παλαιών κομμάτων δεν πέθανε. Βρίσκει απλώς
νέα σχήματα. Τα πελατειακά ένστικτα παροχετεύονται σε νέους ταμιευτήρες.
Ο κατακερματισμός είναι η συνέχεια του δικομματισμού με άλλα μέσα.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire