Το αμερικάνικο Γραφείο Ασφαλείας συνεχίζει τις έρευνες
Ο εκπρόσωπος αρνήθηκε να συζητήσει
φήμες σχετικές με το «πρόβλημα μπαταριών» του Dreamliner. Κύκλοι που
ασχολούνται, στην Αμερική και περισσότερο στην Ευρώπη, με την παραγωγή
αεροπλάνων υποστηρίζουν ότι η Boieng γνώριζε ότι αυτός ο νέος τύπος
αεροπλάνων είχε αρκετά«μικροπροβλήματα» αλλά τα αγνόησε επειδή «δεν έθεταν σε άμεσο κίνδυνο την ζωή των επιβατών και του πληρώματος»
και -κυριως- επειδή ήθελε να εμφανιστεί στην διεθνή αγορά νωρίτερα από
τους δυο καινούργιους τύπους Airbus που κατασκεύασε η ευρωπαϊκή εταιρία
και να προσελκύσει αυτή_ για το Dreamliner της_ περισσότερους πελάτες.
«Εχουμε ένα ακόμη δείγμα της αδιαφορίας των μεγαλο - κατασκευαστών στα ζητήματα ασφαλείας προκειμένου να αποκομίσουν κέρδη» οι εταιρίες, δήλωσε στο Παρίσι συνδικαλιστικό στέλεχος σχολιάζοντας την «περιπέτεια» του Dreamliner.
Ο ίδιος μίλησε για τον «αμείλικτο πόλεμο Boieng - Airbus» και επέμεινε να γίνει «πλήρης έλεγχος» -όχι μόνο για τις νέες μπαταριές λιθίου- στο αεροπλάνο της αμερικανικής εταιρίας. Εκανε επίσης την πρόβλεψη ότι στο ηλεκτρονικό σύστημα του Dreamliner θα γίνουν σοβαρές «ανατροπές» και ότι τα αεροπλάνα θα παραμείνουν στο έδαφος 5 ως 6 ακόμη μήνες, για έλεγχο.
Ο ίδιος μίλησε για τον «αμείλικτο πόλεμο Boieng - Airbus» και επέμεινε να γίνει «πλήρης έλεγχος» -όχι μόνο για τις νέες μπαταριές λιθίου- στο αεροπλάνο της αμερικανικής εταιρίας. Εκανε επίσης την πρόβλεψη ότι στο ηλεκτρονικό σύστημα του Dreamliner θα γίνουν σοβαρές «ανατροπές» και ότι τα αεροπλάνα θα παραμείνουν στο έδαφος 5 ως 6 ακόμη μήνες, για έλεγχο.
Λέγουν επίσης ότι «το φιάσκο» με το πολυδιαφημισμένο Dreamliner δεν αποκλείεται να κοστίσει στην εταιρία ως και 400 εκατ. δολάρια. Το ποσό ασφαλώς θα αυξηθεί σημαντικά -ισως διπλασιαστεί- αν οι ξένες αεροπορικές εταιρίες που είχαν αγοράσει και χρησιμοποιούσαν αυτά τα αεροπλάνα προσφύγουν στα δικαστήρια και ζητήσουν αποζημείωση.
Η καταδίκη της πρέπει να θεωρείται βέβαιη καθώς οι ξένες εταιρίες διαπίστωσαν ακύρωση εισιτηρίων ακόμη και για πτήσεις οπου χρησιμοποιούνται άλλοι τύποι αεροπλάνων -η ιαπωνική ΑΝΑ ανακοίνωσε ακυρώσεις ως 13% και η Air Korea ακυρώσεις 8%.
Πηγή: www.tovima.gr
Δημοσιεύτηκε στις 31/01/2013
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire