Επικοινωνιακές στρατηγικές του περασμένου... αιώνα
Αλλο ένα επικοινωνιακό τρικ στον
πόλεμο Ν.Δ.-ΣΥΡΙΖΑ έληξε άδοξα για το κυβερνών κόμμα αποδεικνύοντας πως
το... έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται. 'Η καλύτερα πως οι σύμβουλοι
επικοινωνίας της Ν.Δ. θα πρέπει στο μέλλον να εντρυφήσουν καλύτερα στις
σύγχρονες τεχνολογίες.
Γιατί κανείς νοήμων δεν μπορεί να φανταστεί πως στην εποχή του ιντερνετ και του Youtube μπορεί να «περάσει» στα media μονταρισμένο υλικό, χωρίς να αποδειχτεί στη συνέχεια ότι ήταν «πειραγμένο».
Η ιδέα ενός «σκοτεινού μυαλού» ήταν να βγάλει στον αέρα τις «αλλοιωμένες» δηλώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Βαγγέλη Διαμαντόπουλου («ανομία είναι το αυθαίρετο Mall και όχι η Βίλα Αμαλία»), χαρακτηρίζοντάς τον -εμμέσως πλην σαφώς- υποκινητή του πρόσφατου τρομοκρατικού χτυπήματος στο εμπορικό κέντρο.
Και η αλήθεια είναι πως τα κανάλια τσίμπησαν, μέχρι που αντέδρασε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτεσης και βγήκε στην επιφάνεια ολόκληρο το πακέτο των δηλώσεων Διαμαντόπουλου. Λες και μπορούσε επί μακρόν να κρυφτεί, σε μια εποχή που τα κάθε είδους βιντεάκια είναι μόλις ένα «κλικ» μακριά από οποιονδήποτε κυβερνοναύτη.
Υπάρχει βέβαια και η θεωρία ότι μεγάλο μέρος από το εκλογικό κοινό της Νέας Δημοκρατίας δεν είναι εξοικειωμένο με το Ιντερνετ και ενημερώνεται αποκλειστικά και μόνο από τα κανάλια. Και δίκιο ακόμη να είχε, όταν σκάει ένα θέμα στο Ιντερνετ, οι υπεύθυνοι των καναλιών δεν είναι τόσο... υπεράνω για να του γυρίσουν εντελώς την πλάτη.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire