ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

samedi 29 octobre 2011

Αυτοί που ήθελαν να παραδώσουν στους Εγγλέζους την αιγιαλίτιδα ζώνη της Κύπρου

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ
Προς Αδίστακτους
Του Γ. Σέρτη
Φωτογραφία
ΟΤΑΝ,την περασμένη Δευτέρα, ο Πρόεδρος Χριστόφιας –κατασυγκινημένος από την κομματική συσπείρωση– έλεγε:
— Η ενότητα είναι συλλογική ευθύνη!
δεν γνωρίζαμε –άλλο ένα δείγμα– την... ενότητα που δημοσιευόταν στο φύλλο της Επίσημης Εφημερίδας –της «Γκαζέττας» αγγλοτουρκιστί, κατά τους κυβερνητικούς– της περασμένης Παρασκευής, με το διάταγμα της Υπουργού Εμπορίου:
Εγώ είμαι η υπεύθυνη Υπουργός, εγώ εξουσιοδοτήθηκα από τον Πρόεδρο Χριστόφια να διαχειριστώ το θέμα του φυσικού αερίου,εγώ είμαι ο πολιτικός προϊστάμενος, εγώθα έχω την ευθύνη, εγώ... (Μιας Κυβέρνησης... γνωστότατης για τις αναλήψεις των ευθυνών της· αυτό δεν το είπε η κυρία Πραξούλα, είναι παγκοίνως γνωστό!)
Όσοι –αφελείς– νομίσαμε ότι η επιλογή της Πρ. Αντωνιάδη από τον Πρόεδρο Χριστόφια οφειλόταν στην αδυναμία –λόγω του κλίματος που δημιουργήθηκε– υπουργοποίησης «προσωπικοτήτων ευρείας αποδοχής», διαπιστώνουμε ότι επρόκειτο για...
στοχευμένη επιλογή, με βάση συγκεκριμένα... εχέγγυα:
•Από τον Μάρτη του 2008, το κύριο... προσόν όσων επιλέγηκαν από τον Πρόεδρο Χριστόφια σε καίρια και σημαντικά πόστα, ήταν η υποστήριξή τους στους σχεδιασμούς Χάνεϊ.
•Μερικοί... επίλεκτοι υποστηρικτές αυτών των σχεδιασμών, όχι –απλώς– γνώριζαν ότι τα συγκεκριμένα «οικόπεδα» παραχωρούνταν στην αιγιαλίτιδα ζώνη των Βρετανικών Βάσεων, αλλά είχαν και σχεδιασμούς για το πώς θα... διοχετεύονταν τα κοιτάσματα μέσω Τουρκίας.
Να επαναλάβουμε:
Με το θράσος που οι... τσιμεντωτές του «Ναι»μάς είπαν «εμείς μπορούμε καλύτερα να διαχειριστούμε το «Όχι», γιατί να μη μας πουν –με περισσότερο θράσος–οι παραχωρητέςτης ΑΟΖτης Κύπρου στους Βρετανούς, ότι θεωρούν τα κοιτάσματα σαν... κομματικο-κληρονομικό τους τσιφλίκι;
(Ήδη, μας λεν ότι το θέμα αφορά τα ...«του οίκου τους»!...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire