ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΠΑΦΗ

Το ιστολόγιο Πενταλιά πήρε το όνομα
από το όμορφο και ομώνυμο χωριό της Κύπρου.
Για την επικοινωνία μαζί μας
είναι στη διάθεσή σας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pentalia74@gmail.com

vendredi 27 avril 2012

Στη φυλακή η σύζυγος Τζοχατζόπουλου

Προφυλακίστηκε και η Βίκυ Σταμάτη

Προφυλακιστέα κρίθηκε μετά την κόρη του Ακη Τσοχατζόπουλου και η σύζυγός του, Βίκυ Σταμάτη, η οποία λίγο μετά τις 8.00 το βράδυ οδηγήθηκε στις φυλακές Κορυδαλλού.
Νωρίτερα, ελεύθερος με την επιβολή του περιοριστικού όρου της εμφάνισης δύο φορές το μήνα σε αστυνομικό τμήμα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, αφέθηκε μετά την απολογία του ο αδελφός της, Παναγιώτης Σταμάτης.
Στο απολογητικό υπόμνημα που παρέδωσε η σύζυγος του πρώην υπουργού στον ανακριτή, ισχυρίζεται ότι ουδέποτε είχε συνεργαστεί η συναλλαγεί με offshore εταιρείες, πλην της Νobilis, από την οποία αγόρασε το ακίνητο στη Δ. Αρεοπαγίτου και τονίζει ότι ουδέποτε περιήλθε σε γνώση της κάτι επιλήψιμο.

«Πιστεύω ότι αποτελεί κοινό τόπο και δίδαγμα της κοινής πείρας ότι μια γυναίκα, όπως εγώ με την όποια παιδεία και αγωγή μου, γνωρίζοντας έναν άνδρα σαν τον σύζυγό μου, στη θέση που βρισκόταν, τη διαδρομή που είχε, τη γοητεία που ασκούσε στη δική μου σκέψη και ψυχή, το τελευταίο που θα ενδιαφερόταν, θα ήταν οι λεπτομέρειες των πολιτικών δράσεων και αποφάσεών του, ή οτιδήποτε άλλο θα σχετιζόταν με την επαγγελματική - πολιτική του δράση.
Ήμουν ένας πιστός, αφοσιωμένος άνθρωπος στον σύντροφο της ζωής μου και στο παιδί μου ανεξαρτήτως οιουδήποτε κόστους και τιμήματος» αναφέρει, μεταξύ άλλων, στο υπόμνημά της η κ. Σταμάτη.
«Σκληρή», «ανάλγητη», «εξοντωντική» και «άδικη» χαρακτήρισαν την απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα οι συνήγοροι της Β. Σταμάτη, σημειώνοντας πως «είναι μητέρα ενός ανήλικου παιδιού που μένει χωρίς τη μητέρα και χωρίς τον πατέρα του».

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire